7.4.10

1. päev







Alustasime reisi ümber Lõuna-Tansaania Dar-es-Salaamist.Ühtlasi alustasime sellega ka meie keskmise kiiruse alla viimist.Esimese 2 tunniga sai läbitud 20 km, sest ligi kaks tundi istusime ummikus ja liikusime 1 km ehk.Põhjuseks oli vist linna lõpus asuv bussipeatus, millest väljuvad ja sinna saabuvad bussid lihtsalt seisid risti liiklusvoogu.Pärast seda viivitust algas sõit lõuna poole, sihiks Kilwa-Masoko, kus pidi olema ilus rand ja normaalne ööbimine. Sõit oli tore, kuni selgus, et 60 km lõik sellest teest oli veel ehitamata.(aga oli juba alustatud)Kohati oli tee lihtsalt üks jõgi.Ühes kohas tekkis väike ehmatus, kui keset vett auto kukkus vasakule küljele mingisse suuremasse lohku.Toimus kiire käiguvahetus ja aeglusti sisselülitus ning kõva mulina saatel me sealt välja sõitsime.Pärast autot inspekteerides avastasime, et osa vett(täielik savi emulsioon tegelikult)oli käinud üle esitule,mis siis sai pudelivee abil ära pestud, et veidigi teed näeks.Tagatiiva alaosas olev triip näitab pori sügavust ja tagaotsas taitseraua peal olev pori reedab auto kaldenurga, mis sellel hetkel oli.Hea, et Aadu ust lahti ei teinud, muidu oleks see plöga toas olnud.



Teel ,enne seda olematut lõiku peatas meid politsei ja ütles, et sellest lõigust läbimiseks peame eskordi võtma.Arvasime, et järjekordne viis raha välja petta.Saatsime ta muidugi pikalt.Teises tee otsas pimedas oli jälle teesulg.Sealne politseinik ütles, et kedagi sinna öösel ei lasta, sest seal röövitakse vahel.No meie õnneks me ei näinud sellesarnaseid tegelasi.Nägime hoopis, kuidas liinibuss hommikut ootab.Inimesed olid heitnud magama lihtsalt asfaldi peale tekkidele.Kes bussi ees, kes kõrval.Hommikul reis jätkub.Mõni liin sõidab näiteks kolm päeva.Kas kõik nii ööbivad, ei tea, aga öösel bussid sõita ei tohi ka mujal.



Öömaja oli ilus, otse ookeani kaldal.Käisime ujumas ka.Hommikul hakkasime sõitma edasi Mosambiigi piiri poole.Üritasime kuidagi reguleerida konditsioneeri, aga kuidagi ei tahtnud külma puhuda.Samuti kuumenes mootor rohkem kui tavaliselt.Lõpuks vaatasime kapoti alla ja tekkis kahtlus, et öine suplus poriaugus on kogu jama põhjuseks.Kõik radiaatorid olid paksult täis kuivanud soppa, mis ka ime pole, vaadates kui kõrgele pori jõudis. Siis läks mingi oja ääres radika pesuks,mis sai ka jäädvustatud . Kuna asi aitas, siis tahtsime ikka päris korraliku pesu teha. Lindi st leidsimegi töökoja, kus kiviaja survepesur veel töökorras oli.Sellega sai siis radiaatoritele lõppviimistlus antud.Pärast oli kuumenemise probleem lahendatud.Lihtsalt oligi viga selles, et poriaugu vesi oli liiga "paks" radika pesuks.
Lindi ise on soikunud elutegevusega väike linnake, kus me kauem ei peatunud.

No comments:

Post a Comment