21.6.09

Teine päev

Õhtul Kihnus selgus, et gaasiballoon on tühi.Hommikul siis organiseerisin oma vanemad lähimasse sadamasse minu matkapriimusega, et saaks ikka sooja sööki-jooki ja ei pea ainult võileibadest elama.Pildil lahkumine Munalaiu väikesest sadamast.Priimus on juba pardal.


Täna oli siis see päev, kui sain päevitada.Aafrikas ju päevitada ei saa millegipärast.Keskpäevast kella neljani loksusime 3,5 sõlmese kiirusega autopiloodi juhtimisel ja päikese praadimisel.Elagu päikeseline Eesti!





Õhtul priimust töökorda sättides selgus, et uus balloon oli teise ühendusega.Olin juba lootust kaotamas, kui meenus teine pikk ja peenike balloon.Kuidas selle peal kalapulki praadida , näeb pildil.Soe söök ikka soe söök.Küll oli hea.Ja kuum tee sidruniga.
Tänan gaasi toojaid!








Siin me seisame, sakslased, eestlased ja soomlased Virtsu sadamas.30m eemal toimetab iga tunni aja tagant parvlaev Scania, tekitades tõelise masina-traktorijaama tunde.
Virtsu sadam sai valitud häda sunnil, sest plaan oli minna Kuivastusse.Seal aga polnud jahtidele sildasid ja suure kai ääres tuulepoolsel küljel ka seista ei tahtnud.Seega uuesti puri ülesse ja teisele poole väina.Virtsu sadam on pisike ja madal.Tuli jääda esimese silla äärde, sest tahapoole sõites jäin mutta kinni.Õhtul tuli veel laevu juurde ja sain omalegi 45 jalase sakslase poordi külge.Eks hommikul hakkame jagama, kelle ots ja kelle elektrijuhe, kes lahkub ja kes mitte.Praegu on vaikne tuuleõhk ja hea internett.Igati sobilik sadamas seista.

Lõunamere saar



Kihnu paistab tagaplaanil ja mitte üldse halvem, kui mõni kauge lõunamere saar.
Kihnlased sõidavad hommikul kalale.Meie jahinaaber valmistub minema sukeldumisretkele kaubalaevale "Nordwick", mis pidi lebama 9m sügavusel Sorgu saare lõunaotsas.Meie ise suundume jahtlaevaga "Freya" väinamere poole.Millisesse sadamasse täpselt satume, pole veel otsustatud.Aga sellest järgmises postituses.