17.7.13

Milleks sobib saepuru plaat...


Aafrikas saab ka nii reklaamida. Ideaalne saepuru plaat, mis sobib kirstude tegemiseks. Arvan, et nende tehasel on lihvimine puudu ja kes siis ikka tooli teeb karedast saepuruplaadist, kuid kirstuks sobib ikka.

15.7.13

Jalgratas kogub populaarsust.

Jalgratast tuleb ikka sihipäraselt kasutada. Juuresoleval pildil on töömasina versioon:Phoenix Transit

14.7.13

Ratta saaga jätkub...

 

Nagu näete on pakk saabunud Aafrikast. Innukalt lahtipakkima ja vaatma, mis sees... :) Korraliku eestlasena harutasin kõik nööri sõlmed lahti ja kerisin nööri kokku. Mine tea millal vaja võib minna ja nii algelist kiunööri ka raske saada (eestist). Tänan Imre, et ikka nööri pakile kõvasti jagus, kuigi selle kasutegur saabudes oli juba üsna väike.

 

 

Eksperdid asusid ratast kokku panema ja lahtipakkima. Alumisele laagrikausile 23 laagrit ja ülemisele 19 laagrit. Rohkem ei jagunud...32 kg sangpomm peab mehel kodus olema.

 

 

Peale mitmetunnist nokitsemist 2'ge mehega. Asusid ka juba teised muretsema, kaua selle rattaga läheb. Arvestades, et meil üle jäi vaid 2 osa, oleme päris tublid. Lisaks ei suutnud me peaaegu ühtegi seibi tuvastada... selle ratta kontruktsioon ja lahendused on selge "tehnoloogilise mõtlemise" allajäämine "majanduslikule". Absoluutselt kõik on nii odav kui võimalik ja nii lihtne kui võimalik.

Ühe poldiga saab ju kinnitada: Tagaratta, tagajala, kodara, pakiraam... jne.


Kõik saime kokku, kuid ei saa veel sõitma minna, sest "jooksud" on nii kaheksas, et ei ole mõtet isegi pidureid reguleerima hakata ja ainuke võti, mis puudu on kodari võti. Seega jätkub tegevust ka homseks!


Kaks juppi jäid üle, mis nendega teha?