21.6.13

Imre käivitas uue ärisuuna..!




Kuna iga kevad/sügis (oleneb kus pool ekvaatorit lugeja on) mesilased asuvad oma rännakule ja tavaliselt okupeeriva igsuguseid õõnsusi. Varem Imre on neid välja koukinud töötav kraana noole seest, saeliinide õõnsate talade seest, kuivati uste seest jne. Ühesõnaga sobivad kõik õõnsused.

Näiteks kui kontori hoone on tehtud puit paneelidest ja oksakoht on välja kukkunud, siis sobib ka see. Mõnikord löövad mesilased isegi töötajad välja, kuna nüüd nemad elavad siin...

See aasta on asutud ennetavale tegevusele. Imre on lasknud paigaldada erinevatesse kohtadesse saeveskisse mesitarud, mis siis sülemid kinnipüüavad. Hetkel peaks kuni 9 taru juba olemas olema ja enamus ka asustatud.

Küsimused tulevikuks:
- kas hakkata ise mett tootma?
- müüa tarud maha?

Hetkel töörahu säilis, kui suunata mesilasi. 
Inimene ja loodus!

17.6.13

550 kilomeetri tehniline osa.

Selline siis minu Honda esimene hammasratas, mis hakkas valjuhäälselt protestima mäest üles sõites.
Hea, et enne ei teadnud, kui 70 km enne kodu.Muidu oleks terve tee muretsenud.Asfaldil ei seganud see sõitmist 99km/h. Hoolimata sellest, et see hammasratas mind koju tõi, ma sellega enam välja küll ei lähe.
 Aadu märkas 25 km enne kodu, et mul esirehv tühjem kui enne.Ütles aga alles 1 km enne kodu.Ise ma ei tundnud , et rehv tegelikult täitsa tühi juba oli. Õnneks jätkus survet niipalju, et rehv veljel püsiks, mis ei takistanud sõita seesama 99km/h.
 Võtsin praegu maha Aadu ratta aku, mis mulle terve matka jooksul kõvasti jalavaeva tekitas ja Aadule peavalu parkimiskoha leidmisel.Parkida tuli alla mäge suunas, kui võimalik. Suurem peavalu oli, et ei tohtinud välja surra lasta.Ei saa veel aru, mis selle akuga on, et ei lae täis.Ilmselt ainus adekvaatne diagnoos on , et hiinakas.

16.6.13

Mootorrattaga tiirutamas! Sao Hill - Iringa - Ruaha - Sao Hill - ca 550 km


Masaide stepid. Nagu näete on see just sobiv lehmakarjade karjatamiseks. Rohelus igalpool.

 

White Masai!


Kuna mootorratta aku ei tööta, siis käima saab vaid lükates. +30 C käes lükates lähevad prillid uduseks...ja ei saa enam ees kanda. Kuid muidu sai liiva, põõsa ja uhtorgude slaalomit sõitta. 




Rehvivahetus 2 korda. Esimesel korral 1 tund ja teisel korral 38 minutit. Harjutamine teeb meistriks. Rehvi sisse oli ennast säädinud täiesti sirge nael. Mis tähendab, et selle oli pidanud tee peale viskama, kas valge mees, hiinlane, hindu või keegi kolmas. Ükski tansaanlane sirget naela ära ei viska...


Valge mees ja LIHAHIMU!



Olen kohalike ja nende liha vahel. Siga oli täiesti elus ja kui sügada siis ruigas. Ootas oma tundi! Hetkel ei tellinud Imrega seapraadi. 11,5 tunnise matka jooksul said mehed Coca Colat ja tsiklid bensiini...sõitsid mõlemad. 

Kogu sõit oli kokku 6 tundi esimel päeval ja 11,5 tundi teisel päeval. Kokku 550 km. Siin juba üsna kodu lähedal.