Nagu näha, me Mafingasse ei jõudnudki.Pärast 70 km põlluvaheteid otsustas 400m saeveski väravast pooleks minna sharniir.Vana pragu oli näha 3/4 läbimõõdust.Kogu halva asja juures on hea see ,et asi juhtus väikese kiirusega ja peaaegu koduõuel.Tulime ju enne suht kiiresti ja olime kodust kaugel ka.Siis poleks asi nii lõbus olnud.Muidugi ei tea ma nüüd, kuidas Mafingsse saada.Mingid bussid pidid minema, aga ma jätan miskit teiseks korraks ka.Ega nende busside seisukord ka parem pole.
Nüüd siis sisustasin teise poole päevast ära.Õnneks võttis üks eestlane kogu päästeoperatsiooni juhtimise enda peale ja sai asi aetud suht vaevata.Kohalik loogika oli tiba teistsugune:20 musta tõstukit ja üks veoauto.Pärast maha sama moodi.Ju need mustad tõstukid töötavad kahte pidi.Ma ei hakanud seda tsirkust ootama.Saeveskist tõstuk koos juhiga ja paar lauda.Kui käpad paigas, algas üks lõputu vingerdamine (ilmselt oli tee kitsas) ja edasi ja tagasi ,et sirgeks saada.Siis mingil hetkel võtsin roolimise üle.Jah just roolimise, sest gaasi vajutas ja käiku edasi-tagasi pani kohalik juht.Nii me siis tulime, ToyotaMark II tagurpidi ees ja two-man-operated forklift järgi.
No comments:
Post a Comment